Zabudowa: Struktura samonośna,zrealizowana całkowicie z aluminium przeciwkorozyjnym
Osie: proste stałe, unoszące 9000kg 1° Oś podnoszona
Hamulce: tarczowe diam.430
Układ Hamulcowy: pneumatyczny na dwie sekcje zgodnie z normą CCE z EBS na 2 kanały i RSS
Układ hamulcowy postojowy: cylindry sprężynowe(maxi brake)z powietrznym przewodem sterującym
Zawieszenie: Typu pneumatycznego regulacja wysokości ładunku
Koła: 22.5 x 11.00
Opony: 385/65R22.5 lub 385/55R22.5
Sworzeń sprzegła siodłowego: Na 2" w normie DIN
Noga podtrzymująca podwozie: na dwie prędkości
Nadwozie: Konstrukcja samonośna 3 pokłady ładunku ,drzwi tylnie,światła wewnetrzne i zewnetrzne,dach otwierany klapami,boczne zamkniecia panelami przesuwanymi-typu żaluzja
Instalacja hydrauliczno-elektryczna: typu automatycznego z pompą ,z urządzeniami automatycznego zabezpieczenia spełniającego Dyrektywe Pojazdów oraz Instytutu Bezpieczenstwa Pracy (zatwierdzenie TUV n° 24 03 9761 002)
Rampa załadowcza: winda podnoszona hydraulicznie,unosząca 1500kg
System pojenia: automatyczny dla trzody chlewnej, zbiornik na 500 litrów
Instalacja wietrzenia: niezależny sytem 15 wentylatorów bocznych
Przegrody: aluminiowe, realizacja 6° boksów na każdym poziomie